Inget att göra, gör en lista...

Hittad hos Engla!

SKOR: Leopardballerinor, ljusrosa Crocs på jobbet,  Vita Converse

JEANS: Använder Acne och Diesel just nu men är sugen på dessa från Miss Sixty.

T-SHIRT: Använder inte T-shirtar så ofta men har väl ett par från HM. Annars gör Junkfood galet snygga!

UNDERKLÄDER: H&M såklart, skulle gärna ha fler HankyPanky!

VÄSKA: Bayswatern och Gantväskan

PLÅNBOK: Mulberry

SOLGLASÖGON: Prada

KLOCKA: Calvin Klein

SMYCKEN: Nej!!

TV: Svart Samsung

MOBILTELEFON: Nokia N80

MP3: Telen

DATOR: HP

SMINK: Foundation från ID, puder från E.L.F, rogue från Makeupstore, mascara och kajal från Lancôme och ögonkugga från IsaDora, Tror att min bästa ögonbrynspenna är från Solo haha:)

ANSIKTSKRÄM: Neutrogena Visibly Clear

DEODERANT: Rosa LdB

TANDKRÄM: Sensodyne

SCHAMPO/BALSAM: Silverschampo fån L'oréal eller schampo och balsam från El vitale (de rosa eller de med bidrottning-gele)

TVÅL: Blåvit hårdtvål

PARFYM: Paris Hilton Heiress och DKNY Green Delicious

MINERALVATTEN: Loka päron

VIN: Allt:)

DRINK: Mojito

BRÖD: Fröig

MAT:

GLASS: Mjukglass från cafét eller Euroshoppers vanilj!

GODIS: Japp, popcorn, Polly

SÄNG: Ingen aning...

LAKAN: Rutiga från Hemtex

FRISÖRSALONG: Studio 8 i Bengtsfors eller Klippoteket i Karlstad

DAGSTIDNING: Göteborgsposten

MAGASIN: Solo, Ridsport


Well, that's me right now!


Kommentarer
Postat av: Julia

:) Jag vet faktiskt inte hur jag hittade den. Men såg att jag lagt till den som favorit bland alla andra bloggar (som man skummar igenom när man inte har ngt för sig!!) hihi, nu får jag väl ta mig en tur in här lite oftare antar jag! ;)

Ja, älskar Läckbergs böcker. Men har inte blivit av att jag läst sista.. men det ska nog inte dröja länge innan sista sidan är klar! Nej, Theorin har jag aldrig läst. Du får tipsa mig sen om det är värt att läsa!? :)



Nae, nu är jag ju inte i Oslo längre. Bloggen är ju lite vilseledande kanske "julia in oslo", men det var under hösten... nu är jag tillbaks i Bengtsfors igen. Jobbar på Statoil och ett gruppboende över sommaren. Sen blir det Karlstad! :) Och du jobbar på cafét har jag sett!? :) Trivs du i Bfs igen nu då?!



Kram kram!

Postat av: Julia

Ja, det får jag verkligen försöka göra!! Ah, va härligt då! Kul när det är full rulle! ;) Just de, tror jag sett ngn bild på henne! Herregud va längesen man var på ridskolan... hemskt egentligen. Så fort man ser en häst håller man ju på att hoppa ur bilen när man är ute och åker! ;) Tss! ;) Nej, men de klart man saknar det! Absolut. Får se, nu är det ju inte långt kvar på terminen ändå.. och sen ska väl pållarna ut och käka hela dagarna!?!? ;)

Vilken dag är det ni rider btw?! Är ju inte helt omöjligt, får ta mig ett snack med Maggan.. man kommer väl inte ihåg nånting antar jag. Puh! !



Kanon! ;)

2009-05-26 @ 11:40:49
URL: http://juliainoslo.blogspot.com
Postat av: Frida

good :)

2009-05-26 @ 11:45:12
URL: http://doyoufeelmypower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback