Stallåterbesök

Ikväll har jag och syster yster varit i vårat gamla stall/ridskola och hälsat på! Mycket hade hänt, men ändå ingenting skulle man kunna säga! Samma känsla, samma människor men lite nya hästar! Det var väldigt trevligt att få träffa Maggan igen iallafall och uppdateras om senaste skvallret på Knösteviken:)  Jag har verkligen spenderat otaliga timmar på det stället så det är alltid kul att kika in när man är hemma!

Sedan när vi kom hem hade pappa kokat tomtegröt till kvällsmat och vi hade finbesök av Britt-Marie och Anton som jag heller inte har sett på jättelänge.

Godnatt sålänge!

Nu måste jag förresten nästan skriva ett inlägg om hästarna genom åren, får bli imorgon bitti!

Kommentarer
Postat av: Kim Von J

svar: du har ju skit fin kropp du behöver inte gå upp :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback