Sjövägen med Sissi och mor

Galet fint väder idag! Jag har pressat hela dagen och när mamma och pappa kom hem från jobbet åkte vi till stallet allihop och pappa sprang hem. Han taggar som tusan för GBG-varvet nu:) Mamma däremot gick med mig och Sissi sjövägen och sen klättrade vi i skogen. Haha stackars mamma men det är ju väldigt bra för Sissis rygg och bakdel, där hon behöver bygga en del muskler!! Riktigt mysigt var det iallafall och självklart fick jag mamma att ta några fina bilder!




Filmade ju även häromdagen, såhär såg det ut då...typ femte gången jag rider henne (plus att jag har skavsår i baken efter ridning fyra dagar i rad=P)


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh, vad mysigt! Vad jag saknar hästarna.

Hur går det för dig med att orka? Alltså, har du kraften att rida? Hur är det med att sitta i sadeln? Jag minns att jag inte riktigt orkade, bara om jag red hästar som var känsliga för hjälper och i munnen. Och jag fick sår där sittbenen är, vätskande sår som nu är ärr. Och då vägde jag ändå sju kilo mer än nu.

Hoppas du får en fin kväll!

Krams

Postat av: h

när man väl har köpt en "riktig" väska går man aldrig tillbaka, eller hur ?! Själv har jag en del Fendi och Botkier, men en riktig ikonväska är ju drömmen som chanel 2.55 eller Bayswater

2009-05-02 @ 15:37:56
URL: http://halshammar.se
Postat av: Karin

Jo, en gelpad var jag inte sen med att införskaffa när dom där såren hade läkt och jag kunde sätta mig i sadeln igen!



Ja du, det där med hästtjejer. Själv tror jag att hästtjejer är speciella på ett sätt. Tänk, att det är ju faktiskt 500 kilo muskler som vi kan dressera, böja till vår fördel, som vi kan göra vad vi vill med. Om man har en väluppfostrad häst det vill säga! :)

Men jag tänker att det är mycket envishet och mycket styrka i hästtjejer. Mycket go, liksom.

2009-05-02 @ 18:13:34
URL: http://karincicilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback