Onsdag - mot Karlstad

Först blir det "dejt" med mina behandlare (en psykolog och en sjuksköterska) klockan 15.00! Jag trivs jättebra med de nya redan, trots att jag bara träffat dem en enda gång hittills:)  Sen ska jag hänga med syrran, vi ska bland annat åka till Lantmännen och köpa hundmat och jag ska ha sporrar och kika på ridhjälm. Men jag hittar verkligen ingen hjälm jag vill ha! Görs det inga stilrena i sammet med en enkel rosett längre? Jo då det måste det ju göra!!

 
Bilderna är klickbara för den som inte fattat det redan;)


Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

Skönt att du redan trivs med dina behandlare. Om personkemin inte skulle stämma blir det ju aldrig bra. Vad får du för behandling nu?



Tack, för att du tror att jag skulle bli en bra matte! Många andrar verkar tro motsatsen, i alla fall om man utgår får en del kommentarer jag har fått. Haha, men vad vet dem ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback