Kvällens?

Åååh jag har klädpanik! Så jag har testat lite olika grejer nu på förmiddagen, gäller att vara ute i god tid! Ikväll är det nämligen vinprovning och sen utgång som står på schemat! Ska bli så himla kul:) Jag har inte varit ute här hemma på år och dag så jag har ingen aning om vad man klär på sig här, har inte koll på bonnemodet så att säga haha! Men det blir bra, det vet jag. Ska bli sjukt kul att få dansa med mina gamla älsklingar igen! 

Och som jag sa igår: Hur ute eller trashigt leopard än må vara så älskar jag det! Trender är för töntar;)
 
 


Kommentarer
Postat av: Zsaza

Läckra leggings!!



Glad påsk tjejen, och hoppas du får en toppenkväll ute på krogen!

(partaja för mig med)



Kramar

Postat av: Emelie ♥

Ibland undrar jag om det är så att jag har "lärt" mig att inte tycka om godis. När jag var liten var jag ett riktigt godismonster - eller var det kanske kakor? Haha. Brukar du äta typ glass, kakor, godis m.m. ibland?



Tycker att du lyckades matcha leopardleggingsen riktigt bra. Skitsnyggt!

2009-04-12 @ 18:09:59
URL: http://emelij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback