Dagens kap!

Jaa, min leopardfestich är för alltid:) I LOVE!!



Kommentarer
Postat av: Zsaza

Men åååå så söta!

Jag är oxå inne i en djurmönsterperiod. Till min pojkväns stora förskräckelse;)

Postat av: Anonym

jo men visst :) ne ok förstår, tänkte väl jag också vad det där var för super schampo ;)

det går väl ok, vissa dagar är jobbigare än andra. har varit på en så kallad provmånad hemma nu så ska tillbaka nu igen på någon slags ombehandling men inte lika intensiv som förra gången då. Hur går allt för dig?

Söta skor du hittat!

2009-05-08 @ 13:53:05
Postat av: Karin

Leopardmönstrat ÄR faktiskt fint. Alltid lika kul att matcha.

Kramar!

2009-05-08 @ 16:35:34
URL: http://karincicilia.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja men precis! Det går inte ihop med något, och ibland kan det se så konstigt ut att det bara blir kul. Älskar missmatch. Borde inte kalla det matcha sm jag gjorde i förra kommentaren, för som du säger, är det rätt omöjligt.



Såg en gammal tant på stan en gång. Hon hade extremt blonderingshår, leopardmönstrade tajts och en vit fluffig liten jacka. Underbar syn. Dock inget jag vill rekommendera.

2009-05-08 @ 21:45:12
URL: http://karincicilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback