Bye bye SATS

Nu har jag sagt upp mitt medlemsskap på SATS. Det känns faktiskt rätt skönt och jag tror aldrig att jag kommer skaffa ett nytt. Det kommer ändå aldrig kunna bli träning enbart för nöjes skull utan att sätta igång tankar om förbränning, skapa prestationsångest och jag kommer aldrig nöja mig med min insats för dagen. "Igår sprang jag 10 intervaller i det tempot + att jag tränade si och så många minuter styrka efter, då kan jag absolut inte göra mindre än det idag." Nä usch för sånt! Bättre att springa ute i naturen isåfall, där kan man ju inte kan mäta hastighet och längd lika bra iaf...plus att man kan skylla på vädret om det går dåligt haha:) Nä, den enda träningen jag ska ägna mig åt den närmsta framtiden är hundpromenader och ridningen såklart. Ridning har BARA varit ett intresse som jag gjort endast för att jag älskar det!! Och just nu längtar jag väääldigt mycket efter att DESSA SKÖNHETER ska komma så jag får inviga dem!

Kommentarer
Postat av: Zsaza

GRYMT bra gjort tjejen!





Postat av: dahlia has spoken (H)

BRA VÄNNEN :D

2009-03-28 @ 17:55:36
Postat av: Emelie ♥

Jätte, jättebra gjort!! Funderar faktiskt på att göra samma sak själv. Jag kommer nog aldrig att få ett sunt förhållande till träning så länge jag tränar på gym.. Det finns ju andra roliga träningsformer.



Har du egen häst, känner du någon som har det eller rider du på typ ridskola?

2009-03-30 @ 17:56:57
URL: http://emelij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback