G'natt!

Åh va det va kul att träffa Frida igen! Blev en kyckling/tonfisk-sallad på Unico som sagt. Satt där i nästan två timmar och bara pratade, tiden gick verkligen hur fort som helst! På onsdag åker hon tyvärr tillbaka till Manchester igen men jag får se till att hinna träffa henne innan det. På morgondagens schema står bland annat OC-maraton med Dahlia, åh vad jag saknar den serien!! Och sen Seabiscuit med broder på kvällen. Jag har ju inte 9:an så jag har bokat in mig i hans soffa imorgon 21:00 och hoppas på att han vill göra mig sällskap=) Riktigt slapp dag med andra ord...skönt!
 

Nu är det dags att sova, natti natti!



Kommentarer
Postat av: dahlia

"I'm sooo gonna kick Cohens ass !!!!!"



"EUUUUUW !!!!"



"We've been on the run, driving in the sun, Caaaalifornia here we come"



hahahah , jag kommer drömma om OC inatt..

2009-01-26 @ 20:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback