Imorgon börjar jag jobba

Undrar när jag senast behövde gå upp innan 10 på morgonen? Tror helt ärligt att det var när vi åkte hem från Grövelsjön, alltså på lördagen vecka 9 haha! Imorgon blir det dock ändring på det, för jag börjar nämligen mitt nya jobba klockan 10! Jag ska ju jobba heltid på Kickis Café hela sommaren (och förhoppningsvis även efter också!!) men imorgon ska jag gå bredvid så att jag kan börja jobba extra redan nu. Och vet ni hur kul det ska bli?? Att äntligen ha nåt att göra igen! Dessutom verkar det vara världens bästa och roligaste jobb, som att gå och träffa kompisar och fika och få betalt för det! Blir ju så på ett så litet ställe där alla känner alla liksom:)


Kommentarer
Postat av: Zsaza

Låter som ett perfekt jobb:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback