Min förändring...

Du som liten.
Vilken var din favoriträtt? Köttfärs, makaroner och purjolök i en salig blanding
Vilken var din favoritfärg? Lila
Var bodde du? Billingsfors
Vad tyckte du var det bästa som hänt? När jag fick börja på ridskola
Vad tyckte du var det värsta som hänt? När Annie inte var på daigs haha!
Vad ville du bli när du blev stor? Veterinär, ridlärare, hästuppfödare
Vad va din favoritfilm? Varghunden
Vilket godis tyckte du bäst om? Fruktnappar
Vilken hårfärg hade du? Ljusbrun

Dig nu
Vilken är din favoriträtt? Riktigt goda thailändska grytor
Vilken är din favorit ärg? Egentligen vill jag nog säga vit men det får man väl inte, så marinblå eller rosa.
Var bor du? Billingsfors haha (Men har varit i Uppsala-GBG-Karlstad och Uppsala igen och sen Billingsfors igen!)
Vad tycker du är det bästa som hänt? När jag fick mitt körkort
Vad tycker du är det värsta som hänt? Att jag gick natur istället för sam, att jag slösat massa pengar på onödiga saker
Vad vill du bli? Psykolog och förbli lycklig
Vilken är din favoritfilm? Mean Girls haha:)
Vilket godis tycker du bäst om? Glass, om det räknas?
Vilken hårfärg har du? Lite blond och lite brun=P

Kommentarer
Postat av: Zsaza

Åå, Varghunden, den hade jag nästan glömt bort! Älskade den filmen när jag var mindre!!!:)

Postat av: Umma

Åh får man sno listan? :)

2009-04-01 @ 20:58:52
URL: http://umma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback