Lista via mejl!

Syster Hanna vill egentligen ha en blogg för att kunna göra alla "roliga" listor som florerar runt jämt! Men eftersom hon inte har nån blogg så skickar hon mejl med ifyllda listor istället haha...Igår fick jag denna:
Använder du flip-flops? Yes, antingen med paljetter eller i strå.
 
Var köper du dina matvaror ifrån? Konsum i Dalsland, Ica i Värmland, Hemköp i Uppland.
 
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? No way! Linslus is my middle name.

Vilken var den senaste filmen du såg? Män som hatar kvinnor.

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Är väl inte överdrivet förjust i barn, umgås alla gånger hellre med vänner.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Först skulle jag betala CSN. Sen skulle jag köpa ett välutbildat dressyrsto.

Har någon någonsin kallat dig lat? Eeeh ja hemma, men inte på jobbet/skolan eller t ex stallet.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nä, somnar nästan innan huvet är på kudden ändå.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Äger ingen haha!

När var senast någon stötte på dig? Igår..

Vad åt du till middag senast? Pasta med tonfisk och tomatsås. Gourmet ska ni veta.

Använder du huvtröjor? Ja hemma.

Kan du vissla? Ja.
 
Vem var den senaste som ringde dig? Hanna

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Bergbanor!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Hahah absolut!

Vilket riktnummer befinner du dig i? 0531

Tittade du på tecknat när du var liten? Jajjemen.

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Vad räknas som köpcentrum? Billingsfor centrum men Ica, spelbutik, pizzeria, RIA oasen, thaimat och loppis?
 
Hur många syskon har du? Två, Hanna 30 och Lars 26. 

Är du blyg inför det motsatta könet? Nej jag är inte blyg för nån.

Vilken film kan du alla replikerna till? Mean Girls

Äger du några band t-shirts? Japp, Iron Maiden OCH jag har sett dom i Globen ja! 

När flög du senast? Hem från London i våren 08.

Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4

Läser du för skojs skull? Ja!

Pratar du några andra språk? Engelska är kul när man kommer igång. Franska också men jag suger. 

Diskar du din egen disk? Älskar att diska.

Har du gråtit offentligt? Ja senast i förrgår storbölade jag på Ikea när jag fick en utskällning! 

Har du en stationär dator eller en laptop? En laptop.

Försöker du alltid lära dig nya saker? Nja, inte så att jag går runt och tänker på det. 

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Aldrig!

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Ja, men jag tycker inte att det är fel om det inte blir så.

Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.

Vad har du med dig in på bion? Poppisar,ndricka och sällskap.

Vem var din favoritlärare och varför? Gerda. Duktig, hård men rättvis.

Har du dejtat någon av en annan religion? Won´t happen

Vad har du för väder? 0-gradigt

Har du en blogg? Ja, för mina nära och kära.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Samhällskunskap. Jag var grym;)

Gillar du att flyga? Hatar det. Aj mina öron liksom.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor

När sov du senast på golvet? Natten till tisdag. Pappa fick bingen, han fyllde ju trots allt 60 bast.

Vilken är din favorit drink? Mohito 

Gillar du din boende-situation? Ja, gratis är godast!!

Vilken är din mammas hemstad? Åstol.

Din pappas hemstad? Karlstad.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Är ganska opåverkad av sömntid, om jag bara fått sova några timmar brukar det gå bra. 

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Jag är ledig som faaaaaaaaaaaaan:) Men jag försöker skaffa mig saker att göra och är öppen för förslag och projekt!
 
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Jag var ganska pratig, men också bra på att fjäska så det var aldrig några problem. Jag pratar vid rätt tillfälle så att säga:)

Vilken är din favoritfrukt? Åt en sharonfrukt idag och det var jäkligt göttans!

 Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ingen kommentar.

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 23.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Att jag är, jag är en stavningsfascist. Men två lärarföräldrar, hur skulle jag kunna vara något annat?

Tror du på liv på andra planeter? Nej

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Tröga kördeltagare

Tror du att Gud är man eller kvinna? En man, utan tvekan.

Vad var det senaste du åt? Macka, gröt och kaffe..

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Ingen skillnad tror jag?

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Magdalena efter nån Magda Helena i mammas släkt. Kristina efter mammas andranamn.

Gillar du senap? Ja, gärna grov och stark!

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Tänk på alla som har det värre".

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Aldrig.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Regina George i Mean Girls?

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? En Bayswater från USA.

Tycker du om att krama folk? Ja om det är rätt folk.
 
Skulle du säga att du är trendig? Jag håller nog koll på trender men jag följer dem inte slaviskt längre. Har nog hittat min stil som funkar.

Äger du en digitalkamera? Ja.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Sandra Bullock  

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja om jag vill att personen ska ringa men annars är det ju bara skönt.

Tycker du att du är attraktiv? Ja om några kilo.

Hur lång är du: 171

När skrattade du senast: För en timme sen kanske.

Vad saknar du just nu: En fetingfylla

Vad skall du göra nu: Frisera Bianca

Vem vill du utmana: Ingen, jag hatar själv att bli utmanad på sånt här så jag låter alla slippa=P

Kommentarer
Postat av: Lene

Hihi, så komiskt att du hade råkat stava fel på den frågan som handlade om stavning (du skrev men där det nog skulle stå med) LER



Häftigt att du ska byta studieinriktning, go girl - man klarar allt bara man bestämmer sig!



Hur går det med tillfrisknandet, om man får vara nyfiken? Jag håller på dig.



Kram från Lene, som brukar titta in när det kommit ett nytt inlägg :-)

2009-03-30 @ 01:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback