Testar Mac:)

Nu har jag varit en sväng till Macoteket och kikat lite. En vit MacBook skulle där gå på knappt 10 tusen och då fick man med en mus och Office 08-paketet. Dessutom kan man räntefritt dela upp betalningen på 12 månader och det blir ju typ 835 spänn i månaden. Köper man på nätet blir det billigare, eftersom studentrabatten där är 10% istället för 6%. Då får man ju iofs inte Office+mus men en mus använder jag ju aldrig och Office kan man ju "låna" av en kompis! Där skulle månadskostnaden bli typ 720:- /månad eller 8500:- om jag betalade allt på samma gång. Den månadskostnaden är ju det jag "sparar" varje månad genom att jag bor mindre men billigare=D Och jag vill ju hellre ha en ny bra, fungerande, lätt, tyst dator än 9 tomma m2 i en lägenhet!

Nu har jag dessutom installerat Safari på min PC så jag kan öva på Macs operativsystem lite:)

Hihihihi jag är så bra på att övertala mig själv att köpa saker så det är fasen inte sant. Egentligen var det ju så att jag skulle belöna mig själv med en ny dator när jag vägde 50 kilo men jag vete tusan om jag kan vänta. Jag BEHÖVER den NU, eller ja, nästa vecka iaf! 


I believe in love at first sight...

Kommentarer
Postat av: Dennis

Haha, då har vi något gemensamt. :P Jag kan verkligen rekommendera MacBook. Den är underbar. :)

Postat av: Julia

ja alla i familjen är väll karlstadbor fortfarande, bara jag som lämnat staden ;)

Han bor i en bostadsrätt på Sundsta. Låter det bekant?

2009-01-13 @ 21:01:39
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: Julia

om inget annat så är Karlstad litet ;)

2009-01-13 @ 21:20:52
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback