Mot Uppsala

Ikväll när pappa kommer hem från innebandyn börjar vårens förstsa färd mot Uppsala. Fast natten ska först spenderas i Karlstad hos Hanna. I allafall så är meningen att jag ska komma iordning i lägenheten denna helgen. Eftersom jag åkte hem på jullov 12 timmar efter att jag hade flyttat in i nya lägenheten så ser det för tillfället ut som det gör. 12 flyttlådor står mitt på golvet...det enda jag har packat upp är mina kläder, rena lakan och kuddar! Resten är hyresvärdinnans...

Vad jag behöver nu är massa tips på smarta lösningar för compact living!! Ska bo på dessa 19 m2 i tre månader framöver nu:)

This is how it looks right now:
   
  

Kommentarer
Postat av: Lene

Fin lägenhet! Har dock inga bra tips för compact living då jag har lyxen att bo i hus med 8 rum... :-) Fast det kan också ha sina nackdelar, dels mycket (och dyrt) att inreda, dels mycket att städa!



Ha en bra helg!

Postat av: Frida

Då får du haka på först ;)

2009-01-11 @ 11:50:49
URL: http://doyoufeelmypower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback