Jag vill sy!

Jag saknar min (eller mammas rättare sagt) symaskin just nu! Som projektarbete i trean på gymnasiet hade jag och min kära vän Elin en modeshow med egendesignade och egensydda kläder som visades upp på personer som sjöng eller dansade! Det var jättekul men riktigt kämpigt och stressigt ibland så efter det tröttnade jag lite på sykonsten faktiskt...men nu är jag grymt sugen igen. Och när jag kommer hem ska jag börja igen... Inspirera mig!!

Okej, ni får ju helt klart gärna ha överseende med "modegraden" på dessa kreationer haha! Men tänk på att det var för över tre år sedan OCH att det faktiskt var en show, så kläderna var ju tvugna att synas lite=P
Såhär såg det iallafall ut när det begav sig:
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback