100 frågor!

1. Tre namn jag lyssnar till: Magdalena, Magda, Fladderbläppen
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Positiv, kreativ, disciplinerad
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Är något egoistisk, odisciplinerad i vissa fall=P
4. Detta är jag rädd för: Förlora någon närstående.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, sömn, skratt.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Passa tider,
7. Detta tycker jag om att göra: Rida, träna, åka skidor, shoppa, umgås med nära och kära
8. Detta vill jag göra just nu: Bli klar med tentaplugget och tentan.
9. Bästa känslan: Att känna att man trivs med sitt liv!
10. Värsta känslan: Ånger och ångest.
11. En egenskap jag gärna vill att min partner ska ha: Se det positiva i saker.
12. Är jag kär just nu: Nej
13. Jag vill gifta mig: Ja, med pompa och ståt!
14. Följande saker jag vill göra innan jag dör: Leva en dag som osynlig haha!
15. Min käraste ägodel: Just nu min varma jacka:)
16. Något jag vill ha i present: En ny TYST dator, gärna en MacBook
17. Detta har jag på mig just nu: Undies, strumpbyxor och skjortklänning
18. Favoritkläder: Ridkläderna hihi:)
19. Favoritdjur: Hästen!
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: House
21. Favoritlåt just nu: Kan nog inte välja en enda.
22. Roligaste/tråkigaste ämnet i skolan: Just nu hatar jag statistik och längtar efter marknadsföring!
23. Stjärntecken: Fisk
24. En bok jag älskar: Min kalender
25. En film jag älskar: Dukes of Hazzard haha!
26. Tv-program jag gillar: Grey's, Sex and the city, Lyxfällan och Nyhetsmorgon!
27. Favoritdoft: Guccis - Envy me. (Eg. älskar jag Paris Hiltons Heiress men flaskan är så otroligt ful!)
28. Detta äter jag gärna: Hannas fabulöst goda tomatsoppa med scones!
29. Dricker helst: Kolsyrat vatten och kaffe
30. Favoritgodis: Får man säga vaniljglass? Annars är Polly, Bubblizz och lakritsbalkar gott!
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Kambodja och New York! Thailand just nu vore ju inte heller helt fel!
32. Färg på mina ögon: Blå
33. Min längd: 171 cm
34. Jag tror på: Mig själv!
35. Jag spelar: Piano och Super Mario
36. Person jag beundrar: Måste faktiskt säga Isabella Löwengrip. Var får hon all sin tid ifrån?
37. Så här bor jag: I en 19 kvm liten men mysig lägenhet.
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Ingen. Men fråga om en vecka=)
39. Det här gillar jag mest med det motsatta könets utseende: Beror ju helt på!
40. Det här gillar jag inte med det motsatta könets utseende: Se ovanstående svar
41. Favoritfärg: Marinblå. Men i hemmet vill jag ha ljusa färger.
42. Favoritcitat: Aldrig tänkt på.
43. En hemlighet jag vet: Hemligt såklart
44. Bästa present jag fått: Beviljat lån hos BME haha:) (Okej, internskämt)
45. Senast köpta skiva: För längesen för att jag ska minnas.
46. Det jag är mest nöjd över mitt utseende är: Allt=P
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Kunde gott ha lite mer hull och vara fem cm längre!
48. Udda förmåga/egenskap:  Forma tungan till en klöver!
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En gasell
50. Vad lyssnar du på just nu?: Radion och min flåsande döende dator...suck!
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Pluggat, äta middag på Nation!
52. Vart är dina föräldrar födda?: Mamma Göteborg och Pappa Karlstad
53. Vad är det senaste du installerade på dator?: Minitab
54. Vilken är din favoritrestaurang?: Åstols Rökeri
55. När badade du i pool senast?: Oj, måste varit på Vattenpalatset med Micke hösten 2006!
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: Ja, i låg- och mellanstadiet.
57. Hur många barn vill du ha?: Två-tre stycken kanske?
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?: Riktigt äcklig smörig R&B.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: Röstar alltid på Moderaterna
60. Vad har du för tv-kanaler?: De jag behöver!
61. Har du åkt moped någon gång?: Ja
62. Har du busringt någon gång?: Haha! OM jag har....
63. Har du fått felparkeringsböter?: Nej, det är bara för slarvor.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump?: Aldrig i livet.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Måste nog vara södra Italien.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: De tre vännerna och Jerry:).
68. Kan du alla orden i nationalsången?: Ja.
69. Badkar eller duschkabin?: Dusch.
70. Vilken är den bästa film som du har sett den senaste månaden?: Australia på bio!
71. Favoritpizza: Disco på Dalen i Långed
72. Chips eller popcorn: Popcorn.
73. Vilken färg på läppstift använder du?: Använder aldrig läppstift.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej, borde man ha gjort det?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Nej
76. Apelsin- eller äppeljuice?: Äppeljuice.
77. När hade du senast sex?: Hahaha...
78. Favoritchoklad: Japp.
79. När röstade du senast?: Förra riksdagsvalet.
80. När åt du en hemodlad tomat sist?: I somras
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: Ja.
82. Är du bra på matlagning?: Jag tror det?
83. Klarar du att tanka själv?: Ja.
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtevekanalen?: Nej
85. Pepsi eller coca cola?: Coca Cola.
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: Ja det kan man väl kalla det.
87. Vad är det du senaste handlade?: En kaffe.
88. Har du kräkts offentligt?: Ja, usch!
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: Sann kärlek
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja!
91. Har du ringt något betalnummer?: Aa man har väl röstat i Melodifestivalen ett antal gånger.
92. Kan man vara vän med sitt ex?: Beror på, men det går nog.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Morfar.
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: Yes
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: Jag vet faktiskt inte? "Välkommen till Telia Mobilsvar..." kanske?
96. Vad har du i din väska?: Lypsyl, plånbok, nycklar, mobil, Sjöjungfrun och en apelsin.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: Läser om jag inte är dödstrött.
98. Vad har du att vara tacksam för?: Att jag är född i världens bästa familj.
99. Vart hittade du den här listan?: Hos
Malin Sandin
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna lista: Alex, Cia och Lovisa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback